Companie

2011

2011

Intr-un context dificil, Mega Image  a avut un an 2011 foarte bun, in care si-a confirmat pozitia de lider pe segmentul supermarketurilor. Aceasta performanta a fost obtinuta atat printr-o evolutie pozitiva a vanzarilor inregistrate in aceleasi magazine (like for like – magazine existente si in 2010) cat si o extraordinara expansiune organica (+33 magazine compuse din : +35 magazine noi si -2 magazine inchise datorita unor probleme in parteneriatele de locatii). 
 
Mega Image si-a continuat planurile de expansiune in sud-estul tarii, cu majoritatea magazinelor deschise in Bucuresti si a penetrat noi orase precum Pitesti, Busteni si alte localitati mai mici. Astfel, Mega Image a incheiat anul 2011 cu 105 magazine (96 Mega Image si 9 Shop&Go) confirmand pozitia de cel mai dinamic comerciant in ultimii 2 ani (2010 si 2011) si crescandu-si cota de piata atat in Bucuresti cat si in Romania. 
 
Premiul pentru « Cea mai buna Strategie de Retail » acordat de revista « Business Review » a fost inca un semn de recunoastere a dinamismului Mega Image.