Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Hei! Ai nevoie de ajutor?
Cum imi creez un cont?

Pentru a crea un cont nou in site ai nevoie doar de o adresa de email valida la care sa ai acces. Completeaza datele in sectiunea de aici urmand indicatiile detaliate in pagina.

Cum imi pastrez securitatea datelor?

Pentru a pastra integritatea contului tau, iti recomandam sa alegi o parola unica si sa o pastrezi secreta. De asemenea, asigura-te ca nu iti salvezi automat datele si ca te deconectezi de fiecare data cand folosesti un dispozitiv care nu iti apartine. Am luat toate masurile de securitate pentru ca datele tale personale sa fie in siguranta. Daca ai suspiciunea ca o alta persona iti cunoaste datele de acces schimba parola contului tau imediat. Daca ai nevoie in continuare de suport scrie-ne aici.

Cum pot sa fac o comanda pe site?
Pentru a plasa o comanda online in Site, Clientul/Cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii pasi: 1. Sa se autentifice iar in cazul in care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client in Site, acesta trebuie sa isi creeze un Cont. 2. Sa adauge produse in cos prin selectarea butonului Adauga in Cos ori de cate ori identifica Produse pe care doreste sa le comande imediat. Produsele adaugate vor fi afisate in mini cosul de cumparaturi din partea superioara a site-ului. 3. Sa selecteze modalitatea de plata: online cu cardul sau numerar si sa specifice daca doreste factura pentru comanda sa. 4. In pagina Confirmare comanda, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: valoare comanda, tip de livrare, interval de livrare,data de livrare si modalitatea de plata. Dupa trimiterea comenzii sau dupa ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plati, Clientul primeste un e-mail de confirmare pe adresa de mail asociata contului sau. Pentru a putea plasa o comanda online pe Site, valoarea minima a Produselor achizitionate trebuie sa fie de minim 50 lei cu TVA.
Cum pot sa platesc pentru comanda mea online?

Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Sunt acceptate doua modalitati de plata pentru comenzile efectuate de Clienti pe Site: plata online cu Cardul Bancar si plata numerar la livrare. Daca se alege plata online cu Cardul Bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard, Maestro) pentru finalizarea si validarea platii, Clientul este directionat catre o Pagina de Plata securizata. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat optiunea de plata online. Daca se alege plata in numerar, finalizarea platii este considerata in momentul achitarii sumei reprezentantului firmei de curierat.

In primul rand, te asiguram ca intreg sistemul de plata este in siguranta. Introducerea datelor de card se realizeaza utilizand o conexiune criptata, iar datele tale sunt in deplina siguranta.  

Cum functioneaza platile online?

In clipa in care comanda ta este plasata si plata a fost confirmata, suma totala nu este debitata in totalitate din contul tau, ci este doar rezervata in sistemul bancii emitente. In momentul in care comanda ajunge la tine si procesul a fost finalizat cu succes, suma totala a comenzii va fi intotdeauna egala cu valoarea produselor ce se regasesc in comanda primita, iar aceasta va fi in final suma pe care banca o va debloca pentru plata.

In situatia unor erori, daca suma debitata din cont nu este aceeasi cu cea de pe bonul fiscal emis, trebuie contactata banca emitenta pentru clarificarea situatiei. Noi te putem ajuta cu informatii precum: confirmare sumei conform bon fiscal si ID comanda.

Cum aflu unde este comanda mea online?
Fiecarei comenzi plasate in site i se va atribui un numar unic de comanda, numar ce poate fi folosit in urmarirea si identificarea acesteia.
Cum pot sa returnez produsele?

Returnarea produselor alimentare

In cazul achizitionarii produselor alimentare de catre Client, returul depinde de categoria de produse din care articolele returnate fac parte, astfel:

a. produsele din categoria bacanie, si bauturile, trebuie sa aiba ambalajul de origine intact si se pot returna in maximum 48h de la data achizitionarii produsului;

b. produsele din categoria macelarie, legume–fructe, peste si panificatie, trebuie sa aiba ambalajul de origine intact si se supun urmatoarelor reguli:

- produsele alimentare proaspete a caror perioada de valabilitate este de 24h pot fi returnate in ziua in curs;

- produsele alimentare a caror perioada de valabilitate este mai mare de 2 zile pot fi returnate in 48h.

c. nu se ramburseaza produsele din tutun, alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena.

Se completeaza o declaratie neechivoca, prin una din urmatoarele modalitati:

 

Returnarea produselor nealimentare

In cazul achizitionarii de produse nealimentare, Clientul are la dispozitie un termen de 14 zile de la data primirii produsului pentru a semnala intentia de returnare a produsului. Singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare al produsului.

In functie de optiunea de livrare aleasa la momentul plasarii Comenzii, pentru a returna o comanda, Clientii au urmatoarele posibilitati:

  • Returnare de catre Client in magazinul mentionat in aplicatie pentru Comenzile livrate prin serviciul de “Livrare rapida”sau in magazinul din care Comanda a fost ridicata pentru Comenzile pentru care optiunea de “Ridicare personala” a fost aleasa;
  • Prin curier pentru Comenzile livrate prin serviciul de “Livrare la domiciliu”, la adresa Strada Rudeni nr. 77, Tarlaua 23, com. Chitila, jud. Ilfov. Pentru procesarea Comenzilor returnate prin curier, Clientii trebuie sa contacteze Serviciul de Relatii cu Clientii pentru procesarea returului si comunicarea nr. de AWB necesar pentru returnarea Comenzii.
Comanda mea a fost anulata. Cum pot sa primesc produsele?
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri: neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online; invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Mega Image, in cazul platii online; datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.
Cum pot sa imi recuperez parola?

Pentru recuperarea parolei, va rugam sa accesati linkul “Am uitat parola” care se afla sub butonul  “Autentificare”.
Ulterior veti fi invitat sa introduceti in casuta de text adresa dumneavoastra de e-mail, iar in scurt timp veti primi un e-mail cu noua parola. 

Cum pot sa ridic singur comanda?

Optiunea de ridicare personala a comenzii nu mai este disponibila momentan.

De ce unele produse nu sunt disponibile in zona in care locuiesc?

Produsele alimentare care necesita pastrarea la temperaturi scazute, in camera frigorifice, sunt  livrate numai pe raza orasului Bucuresti, cat si in localitatile: Bragadiru, Chitila, Chiajna, Dudu, Pipera, Rosu, Voluntari, Mogosoaia, Otopeni, Tunari si Stefanestii de Jos.