Cum convingem copiii sa manance sanatos
Mega Image transforma legumele si fructele din magazin in personaje fantastice
Mega Image si McCann Bucuresti lanseaza campania “Mega Povesti” - o campanie in care fructele si legumele din magazin se transforma in personaje de poveste, colorate, toate insotite de povesti care ii incurajeaza pe copii sa manance sanatos.
Poate parea inofensiv, insa, pe termen lung, mancatul nesanatos poate avea efecte periculoase pentru copii: diabet, tensiune arteriala crescuta, boli ale ficatului. In plus, metabolismul unui copil se formeaza in principal in primii ani de viata, asa ca alegerile de acum conteaza enorm: de aceea au nevoie de fructe si legume. Potrivit ultimelor date ale Ministerului Sanatatii, cuprinse într-un studiu coordonat de OMS, în Romania obezitatea infantila a devenit o problema: un copil din patru cu varsta de 8 ani este supraponderal sau obez. Prevalenta suprapoderalitatii (inclusiv obezitatea) la copiii de opt ani din Romania este de 26,75 la suta, iar prevalenta obezitatii este de 11,6 la suta.
Dar cum poti sa-i convingi pe copii sa aleaga intre niste simple legume si fructe si o ciocolata?
Ambalajul conteaza foarte mult in decizia de cumparare, lucru cu atat mai relevant cand vorbim de copii, pe care ambalajele colorate si personajele de basm de pe acestea ii atrag ca un magnet.
Mega Image a gasit o solutie si a adus-o in magazin: a creat ambalaje speciale pentru legume si fructe, aducand lumea povestilor in farfurie.
Transformi un morcov in MorcoRacheta, o vanata in CosmoVanata si o portocala in PortoSoare si le integrezi intr-o poveste numita «Aventuri in Spatiu».
Pentru copiii care prefera povesti cu animale, in curand se va lansa si colectia «Lumea Animalelor», din care fac parte DovleceloZaur, ConopidOaia, UrsoKiwi, AnanaSomn şi PinguAndiva.
Cartea de povesti care insoteste fiecare colectie incurajeaza copiii sa manance fructe si legume ca sa fie la fel de activi precum CosmoVanata sau la fel de puternici ca PinguAndiva, transformand experienta mancatului sanatos acasa in ceva distractiv pentru copii si parinti.
Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image: «Stim ca jucam un rol important in viata de zi cu zi a unei familii si stim cat de important este un stil de viata echilibrat. De aceea, Mega Image si-a asumat un rol activ in comunitatile in care se afla, prin sustinerea si facilitarea accesului la un stil de viata mai sanatos. Campania “Mega Povesti” sustine parintii in demersul de a atrage mai mult copiii catre consumul de legume si fructe si transforma acest obicei intr-un joc amuzant.
Catalin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania: “Am vrut ca pentru prima data copiii sa isi traga parintii de mana spre zona de legume si fructe, asa cum faceau pana acum spre raionul de dulciuri. Oamenii sunt obisnuiti sa colectioneze personaje de la Mega Image. Acum, personajele noastre ii vor ajuta sa transforme gatitul sanatos intr-o experienta alaturi de copii si sa creasca apetitul celor mici pentru fructe si legume.”
Ioana Zamfir, Copywriter McCann Bucuresti: "Toti parintii vor sa le faca poftele celor mici. Noi doar i-am ajutat ca, atunci cand o fac, sa ia si decizii bune pentru sanatatea lor. Sigur, e mai simplu cand copilul tau iti cere morcovi ca sa fie cel mai tare din cosmos, ca MorcoRacheta. Am trimis mai multe personaje in misiune spre farfuriile copiilor si credem ca au toate sansele sa se intoarca victorioase."
Campania Mega Povesti se va desfasura in magazinul Mega Image Sisesti, pana pe data de 9 mai si va contine doua seturi de jucarii: «Aventuri in Spatiu» (lansata in data de 19 aprilie) si «Lumea Animalelor» (lansata din data de 26 aprilie).
Mecanismul campaniei este foarte simplu: toți cei care cumpara fructele și legumele din colecția Mega Povesti, vor primi un kit compus din carticica cu povestea personajului și ambalajul special creat pentru el.
***
McCann Worldgroup Romania este agentia care se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: “O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe creşterea business-ului clientilor sai.” Astfel, McCann are relatii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: The Coca-Cola Company, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman, Mega Image. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann Romania. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de tari.
Despre Mega Image
Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde în prezent 537 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanta, Ploieşti, Braşov, Targovişte şi alte oraşe din tara, sub marcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Romanești. Mega Image îşi propune sa ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gama de produse hranitoare, sanatoase şi sigure, la preturi accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer international ce opereaza în prezent pe trei continente.